Monday, March 8, 2010

memalukan saja...

kepada anak-anak murid saya, sahabat2 saya, anak-anak buah saya atau sesiapa sahaja yang membaca blog saya ini,

janganlah jadi seperti ini ya....


rasanya ramai dah tengok gambar itu.
sehinggakan blogger terkenal seperti JARD pun ada buat tips bagi cara-cara memilih jeans yang baik. baca kat sini

bagus jugak tu...
untuk panduan...

tapi kalau tak reti jugak...
pakai kain je lah





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. leh kene barah mata mcm ni..adoiyaii..tolong2x

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.