Monday, October 18, 2010

ketagih kerja

Lucu pulak menonton video dari Thailand ni, ketagihan bekerja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. tangan dijadikan mouse pulak..hehe

    ReplyDelete
  2. hee..karutlah kalau sampai lagu tu kan..heee hee

    ReplyDelete
  3. nasib baik tak kena penampar ye...

    ReplyDelete
  4. Salam...

    Agaknya dia tengok wajah kekasihnya macam skrin komputer kot...

    ReplyDelete
  5. hahaha.. nak kata apa.. sian perempuan tu..

    ReplyDelete
  6. @Insan Marhaen

    mana lah boleh menampar kekasih kan

    ReplyDelete
  7. @cikgu isza

    perempuan jugak yang kesiannya kan isza

    ReplyDelete
  8. salam,

    kelakarnya..ada ke org mcm tu? hehehehe! mujur la suami saya tak mcm tu..mahu mogok memasak dibuatnya :p

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.