Wednesday, October 13, 2010

Matematik memang senang.....

Betul ke isza?

Kalaulah sesenang ini kan....

xtraordinary blog

cilok

Main potong mana yang sama je kan..... ikut logik mata.

Setelah 5 hari tidak ke sekolah kerana punya tugas luar, hendak kembali semula ke sekolah, hati berdebar semula. Biasalah, saya memang begitu.

Kertas soalan Trial belum pun bertanda... 

~cikgunormah@klcitizen~





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. mengekek2 saya tengah malam ni kak..

    ReplyDelete
  2. saya baru tanda beberapa skrip, 15hb dah dateline..adui

    ReplyDelete
  3. kak kan lebih senang kalau takde simbol-simbol. tak payah main potong-potong, terus tambah/tolak/bahagi jer

    ReplyDelete
  4. hehe.. main potong potong cam tu jerr? alahai...

    ReplyDelete
  5. hahaha...tande kak!tande!

    ReplyDelete
  6. Salam...

    ”I hate Mathematics because it’s mathematics!” hehehe

    ReplyDelete
  7. wah, kalau macam tu mesti hidup saya senang lenang dulu masa spm,huhu

    ReplyDelete
  8. @n@m@n

    saya ni pun asik mengadap blog je ni...

    ReplyDelete
  9. @mijie

    kalau lah kan...
    memang selamat kita semua

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.