Saturday, December 7, 2019

My Wish





"Ni birthday ke 42 ke atau 43?" sempat saya bertanya, kerana malas nak mengira. 

Walau pun pernah menjadi Guru Kanan bagi subjek Sains dan Matematik, bab kira mengira bukanlah kekuatan diri. Terutama bab mengira duit.

"Dua-dua salah.." jawab sahabat baik saya itu dan disambut dengan deraian tawa.

Nasib baik angka 8, bukan 18 , wahai sahabat. ๐Ÿ˜… Angka 18 dan 19 jangan lah disebut sekarang. Boleh muntah hijau dibuatnya, kan. Dah tak keramat langsung angka 18. Kali ke 19 memang takde kekuatan nak termuntah ..

Apa pun sahabat, 8 Disember kali ini agak berbeza. Pelbagai rezeki mencurah Allah kurniakan buat kamu. Alhamdulillah. 

Doa saya buat seorang sahabat terbaik: "Moga Allah tambahkan lagi segala kebaikan dunia akhirat buat kamu, dipermudahkan urusan dunia akhirat, dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa dan dilimpahkan rahmat, mawaddah dan rahmah dalam keluarga kamu."




Selamat Menyambut Hari Lahir Noorul Aaron ๐Ÿ’—


Salam Ingatan

~cikgunormah@klcitizen~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...