Saturday, June 13, 2009

laptops link to male infertility?

jejaka-jejaka di luar sana berhati-hati lah ya... apatah lagi sekarang tengah penghujung musim kenduri-kendara ni..

Ini cuma artikel yang saya baca dari Science Daily, bertarikh 13/6/2009, kajian seorang saintis yang merupakan Director di Loyola University Health System (LUHS), US.

Link : Science Daily

Orang-orang tua kata, beringat sebelum kena...saya rasa saya dalam golongan orang-orang tua nilah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. salam cikgu
    saya ada pernah terbaca jugak artikel ni
    cuma artikel yang cikgu provide ni lebih mendalam lagi..memang sesuai untuk peringatan kepada orang2 muda seperti saya

    ReplyDelete
  2. wow, i never know that the implications of using laptop to male infertility that serious ??? well, thanks teacher for the info, i will spread this news immediately as fast at H1N1 ..oppsss !!!

    ReplyDelete
  3. Kadang2 teknologi canggih pun boleh bawa malapetaka jugak ye..

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.