Tuesday, June 16, 2009

si yahudi laknatullah ...


Image from Simply muslimah ....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. Astaghfirullahalazim... Memang laknatullah betullah diorang ni...

    ReplyDelete
  2. Salam Teacher, Laknatullah..sesungguhnya dunia hanyalah pentas sementara dan syurga untuk orang2 kafir, yg berkekalan untuk hamba2 yg beriman adalah syurga diakhirat dan neraka utk org2 kafir, semoga kita semuanya ditempatkan disyurga kelak..Amin !!!

    ReplyDelete
  3. Semoga menjadi pengajaran dan Umat Islam seharusnya bersatu. Allahu Akhbar.

    ReplyDelete
  4. Yahudi itu laknat yang merampas tanahair orang-orang Palestine. Mulanya mereka menumpang akhirnya orang Palestine dilayan macam anjing di tanahair sendiri yang telah dipunyamilik oleh yahudi sehinggakan AlAqsa dan tapak bersejarah Islam semuanya dipunya milik.Perjuangan Palestine sejak lebih 60 tahun hingga kini masih tiada cahaya kemenangan. Semuanya akibat orang Islam yang berpecah belah dan kekurangan serba serbi, ilmu, dan yang datang bersama ilmu itu sendiri, iaitu, kekayaan, kepercayaan, kemuliaan, kekuatan dan kepintaran, diantara banyak sebab ilmu itu penting dan kenapa menuntut ilmu itu penting dalam Islam.

    Yahudi sudah melangkaui dunia, budaya dan sempadan. Jadi kita berawaslah akan budaya baru seperti, hasad, dengki, takut, rendah diri,rebut kuasa,melawan, bergaduh dan leka yang semuanya akan menghancurkan kekuatan manusia yang bermasyarakat dan beragama Islam!

    ReplyDelete
  5. si laknat menggunakan gambar muslimat yang sedang mengandung lagi...

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.