Sunday, June 7, 2009

bertuah award 2009

sebenarnya, saya baru berjinak-jinak dalam dunia blog ni...tengok cara saya menulis pun ramai yang mungkin dapat meneka.

tapi, tadi , berkunjung ke laman tirana, rasa begitu berharga sekali, apabila tirana sedia berkongsi award dengan saya. sebenarnya tidaklah saya tahu kesan sebenar apabila menerima award sebegini.

walau bagaimanapun, orang memberi kita menerima. kecil tapak tangan, nyiru ku tadahkan. sangatlah berbesar hati dan berterima kasih, sangat-sangat. kalau ada award-award yang lain janganlah lokek berkongsi dengan saya...hehe

saya pun nak berkongsi award ni dengan rakan blog saya yang baru dikenali
bermastatutin di Penang, pandai bercerita, comel blognya seperti yang empunya diri

anyway, tirana...tq so much and there is so much to learn especially from you.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. slm teacher, alahai teramat gembiranya hati sy terima award dari somebody sweet like u, it's so awesome...thanks to U n to ALLAH too for the great friendship..HAVE A NICE DAY..

    ReplyDelete
  2. terima kasih kembali...

    ReplyDelete
  3. salam
    tak merajuk cikgu hehe just feel that it is my obligation..untuk kepentingan ahli2 kelab yang lain i should resign to allow new election =)

    ReplyDelete
  4. Salam cikgu...

    Terimakasih kerana sudi terima... Apa agaknya seorang guru boleh belajar dari seorang surirumah tangga seperti saya...hehehehe...

    ReplyDelete
  5. zharif; oo begitu ya, tapi gaya menulis cam merajuk je
    tirana: seorang suri yang bijak seperti tirana lebihla baik dari saya yang masih budak2 dalam dunia blogging ni...

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.