Monday, June 29, 2009

marah...

siapakah yang kita dah marahi harini?

mmm...setakat kul 6.51pm ni, saya dah marah...budak 5C tadi, ada sorang, perempuan, sebab tak siap homework... (tapi taklah hangin sangat saya masa tu)...masih ingat lagi , budak tu anak orang, bukan anak sendiri...

o..ya, ada lagi sorang, pagi2 lagi, masa nak tolong sorang cikgu lain, hantar bebudak ke wangsa melawati (dalam 20 minit perjalanan kereta), ada seminar kecemerlangan fizik tadi di sana... budak ada 7 orang, sebuah kereta tak cukup, minta van, tak bole...sbb mahal (ha...ini bab lain kalau nak cerita)... so tunggu, punya tunggu, punya tunggu budak sorang ni, majlis kul 8, masa tu dah pukul 735am... last-last datang... pakai selipar pulak. marah jugak lah saya kat budak ni... tapi cikgu yang sorang tu lebih baik hati dari saya... so... budak tu kira selamatlah. lagi pun, saya ni menolong je... bukan program saya..


kira...ok lah tu.

baru 2 orang...

kengkawan??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. hmm..biasala namapun manusia, sesekali meletup, juga, saya ni kadang2 asyik nak marah jer bila anak2 bergurau main atas katil sampai habis bersepah satu bilik..

    ReplyDelete
  2. saya xmarah tapi agak moody..

    hehe.. hujung bulan..

    kahkah..

    ReplyDelete
  3. Salam...

    Hmmmm... pagi nie.. masuk office dah kena marah.. bukan salah kita.. but kena marah jugak..

    :-(

    Things that happened in a day's work.. kalau nak fikir memang menyakitkan hati... lebih2 lagi bila kena marah atas kecuaian orang lain yang kita memang dah spot and highlighted.. still.. in the end.. kita jugak yang terima..

    Tensi.. tensi... huhu..

    Membalas kunjungan and salam kenal.. :)

    ReplyDelete
  4. >zai ...assalammualaikum

    -bab marah anak ni memang tak boleh tinggal, saya cuma ada seorang je, and he is well behave today... thank god

    ReplyDelete
  5. Dearest sis...
    LOL - o ya.. moody bole jadi hujung bulan atau datang bulan... tak pe, tak lama lagi boleh senyum, jangan kena marah sudahlah ya...

    ReplyDelete
  6. salam kembali payarumput21:

    - ai.. kesian..memulakan minggu dengan kegeraman memanglah tension.. hopefully tomorrow will be a much brighter day for u... amin

    salam perkenalan juga dari saya...

    ReplyDelete
  7. Dear klcitizen,

    I ni memang selalu marahkan anak2, yang peliknya kalo ngan anak orang lain saya sabor la pulak...alahai, kesian anak2ku

    ReplyDelete
  8. Belum nak marah lagi. Tengah bertenang dan bersabar jap. Salah petik suis jer, memang shot currentlah kat mana-mana karang...

    (fasobrun jameel....)
    sabar itu indah...

    ReplyDelete
  9. salam cikgu...
    hari ni belum lagi nak marah hehe
    tapi saya tak suka kena 'ceramah' dan ditanya banyak2 lepas baru bangun.Itu boleh membuat say marah hehe

    ReplyDelete
  10. Salam kak...
    Arini saya takde marah sesapa sebab saya mc and lepak kat umah je. Kalo kena keje tadi mau ramai kena mrah agaknyer kat opis.

    ReplyDelete
  11. saya tak de marah sape2 pun hari ni...

    ReplyDelete
  12. Salam KlCitizen,
    Saya bersekolah tahun 50han. Dah lupa macam mana kalau seorang guru marah? Muka merah-padam ke atau ala apa-apa...?
    Tak boleh bayangkan.

    ReplyDelete
  13. Saya tak marah pada sesiapa lagi hari ni. Kalau hati terasa macam nak marah aje..cepat2 senyum..marah tu lari jauh2..hehehe

    ReplyDelete
  14. jangan marah, nnti kena jual...wakakak.

    Kalo saya nak marah sangat, saya elakkan berada kat tempat tu..kalo tak, alamat mcm2 nak cakap..

    ReplyDelete
  15. Patut pun kena marah...Kalu tak marah semua perkara tak mungkin menjadi

    ReplyDelete
  16. satu muhasabah yang baik sis...
    alhamdulillah bila sedari kita baiki2kan prestasi.. :)

    ReplyDelete
  17. dearest friends:
    > ina- camtula bila mengajar, mengajar anak orang lebih sabar, tapi mengajar anak sendiri...mmm

    >balqis- nak capai sesuatu yg indah tu sukar kan

    > zharif- samala tu, mana suka dengar ceramah?

    >webmaster- selamat berehat

    > chimera- tahniah!!

    > pengasas- cikgu dulu2 lain, cikgu sekarang banyak pakai foundation, merah nya kat pipi bukan lagi di muka semasa marah...

    > fdausahmad- insyaallah.. takde lagi kasut melayang

    >tirana - tahniah !!

    >arryani - betul, tgh marah selalunya cakap ntah apa2

    >aidil fadzil- betul, ada masa perlu marah

    >ummumishkah - sama2lah kita

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.