Monday, October 25, 2010

ceria

lebih 140 juta orang ikut sama tertawa dengannya. Saya pasti ramai juga yang pernah tertawa bersamanya..
semoga pagi Isnin  anda ceria....



~cikgunormah@klcitizen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. nasib baik tak keras perut budak tuuu

    ReplyDelete
  2. Sian budak tu disuruhnya gelak gitu, penat jer dia

    ReplyDelete
  3. salam cikgu Normah...

    sian budak tu , agak kalau lama sikit lg di agah gitu , boleh tertido kepenatan dia....

    ReplyDelete
  4. Boleh krem dagu budak tu..

    ReplyDelete
  5. @cikgu isza

    Budak tu pun dah besar sekarang ni kan-

    Cikgunormah

    ReplyDelete
  6. ha.ha.ha..biasa lama gelak2,pas tu menangis dah...:)

    ReplyDelete
  7. @Abd Razak

    kejap je kut....
    pas tu mesti tidur

    ReplyDelete
  8. @Ummi Humaira

    orang tua memang suka meng agah bebudak kan

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.