Sunday, October 3, 2010

kenangan

Entri kenangan ini, sekadar ingin berkongsi rasa bahagia punya kenalan lama dan baru. Sambutan hari raya di sekolah dan disambung dengan berjumpa rakan blog, Zai di rumah kakaknya.

Sila abaikan bilik guru kami yang bersepah....


hasniza dan fadzillah

guru baru - liza

norma, hafsah, faizah dan Puan Azizah

Pn Sabiah, zuriana, suraya dan  norlida

kak pah, zafinas dan kak wan

norwati dan ruzita

kak midah dan saya

pn kathijah

kak roslina - gambar blur lah wei...

rakan blog , zai dan saya...
~cikgunormah@klcitizen~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 comments:

  1. salam, wah jarang tengok blog kak normah banyak gambar macam ni..meriah uols..haha

    ReplyDelete
  2. vogue gitu cikgu2nya...

    bilik guru... kalau ta bersepah,, jadi heran pula.. :D

    ReplyDelete
  3. Salam...

    Rasanya ada N3 cikgu saya tertinggal sebelum ni kerana masih bermusafir ni..ada kelapangan nanti saya baca dan komen

    ReplyDelete
  4. @imanshah

    malas nak mengupload je iman...sebelum ni

    kali ni pulak malas nak menulis...
    macam2 malas...

    ReplyDelete
  5. salam cik gu..memang seronok kan bila dapat bertemu macam tu..

    ReplyDelete
  6. @cikgu isza

    ada sekolah yang saya pernah pergi, bilik gurunya kemas...isza
    sekolah sini...guru2nya ramai, bilik tu dah tak muat

    ReplyDelete
  7. tu yg seronok klu pergi ke sekolah,
    apetah lg masuk bilek guru,
    tengok cikgu2 pmpuan sume bertudung,
    sume nampak anggun2 belaka ..

    tk ketinggalan juge yg kt gambar2 yg di paparkan tu ...

    ReplyDelete
  8. sekarang ni guru ramainya dari kalangan perempuan, ya...

    ReplyDelete
  9. yes, benar kata IM tuuu... saya mencari juga cikgu abdullah, Mat Sufian, Rashid... tapi tak nampak pun.

    ReplyDelete
  10. Salam Cikgu Normah,

    Seronok yer dapat sambut raya dengan kawan-kawan di tempat kerja.

    Semua tu dah berlalu bagi akak.

    ReplyDelete
  11. wahhh suma cekgu2 ni huhu..terkenang zaman sekolah dulu..muka cikgu cam muka cikgu sejarah saya dulu hehe

    ReplyDelete
  12. salam...
    bila berpeluang jumpa beramai2 camni mmg meriah...tumpang seronok je!!

    ReplyDelete
  13. Salam Normah.

    Rasa rugi pula tak dapat datang ke openhouse di rumak kakak Zai tu, sebab kak balik kampong ada kenduri kahwin cucu sepupu, janji juga kalau-kalau dapat jumpa esoknya tapi tak ada rezeki. Jika tak dapatlah kita jumpa. Tapi tak apa insyaAllah lain kali mungkin ada rezeki.

    ReplyDelete
  14. Sioknye makan ramai-ramai kan. hilang penat sekejap mengajar dapat berborak dengan kawan-kawan. Hehehehe....

    ReplyDelete
  15. @aby

    guru ni sama je macam orang lain gak

    ReplyDelete
  16. @abu muaz

    ada... walau pun tak ramai.
    saja tak mengambil gambil gambar mereka, sebab hensem sangat-sangat, takut ada yang terberkenan payah pulak

    ReplyDelete
  17. @aimannajmy

    muka comel macam saya ni memang bersepah, maklumlah comel
    :)

    ReplyDelete
  18. @hai

    takpalah hai... tumpang banyak pun tak pe

    ReplyDelete
  19. @Werdah

    ya betul kak , kalau ada rezeki insyaAllah tak dirancang pun akan berjumpa insyaAllah

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.