Saturday, October 23, 2010

lucu

Saya pasti ada yang telah menjejaki dan mengikuti blog Alif Firdaus Azis

Apa yang menariknya tentang blog beliau? Kartunnya yang selamba dan menggelikan hati...

Photobucket

lagi...

Photobucket

~cikgunormah@klcitizen~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. ya la perempuan mana ada misai... kucing pun tahu beza.

    ReplyDelete
  2. haa..memang lucu..bijak3..

    ReplyDelete
  3. salam cikgu..

    apa khabar?
    lucu ada makna tuuuuu...he he he

    ReplyDelete
  4. salam.
    Kekayaan allah memang berbagai dijadikan makhluk nih.
    Namun sifat manusia tak pernah puas dan susah utk bersyukur kecuali insan pilihan allah.

    ReplyDelete
  5. Salam cikgu,
    Lawaklah n kreatif la kartun ni...hehehe kucing betina yang bermisai...

    ReplyDelete
  6. salam cikgu normah..
    bila rasa sedih ga lah kat blog tadi kan..mst senyum..

    ReplyDelete
  7. @abu muaz

    ada... perempuan ada yang bermisai
    tapi dasar kucing jantan... mencari sebab je kalau dah tak suka
    :)

    ReplyDelete
  8. @Ummi Humaira

    waalaikummussalam kak

    sihat alhamdulillah
    ya... lucu yang banyak tersiratnya

    ReplyDelete
  9. salam,

    hehehe..lucu!

    pompuan ada misai, tp halus :p

    ReplyDelete
  10. @musi

    kita sendiri pun memang selalu tak puas kan...
    ada je yang kita nak dan tak nak

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.