Friday, August 6, 2010

berpakaian

Hari ini memang terasa penatnya. (macamlah hari lain tak penat, kan)

Alhamdulillah segala yang dirancang hari ini berjalan bagus sekali, kecuali niat menghadiri makan santai bersama teman di sekolah tidak dapat dipenuhi. Mungkin lepas raya nanti ya...

Mesyuarat dan in-house training yang dirancang juga terlaksana mengikut arahan juga. 


Terima kasih... semuanya berpakaian. Bukti?



Jangan tak tahu... budaya guru-guru di sekolah saya memang suka kepada tema, selalunya tema berkait dengan warna lah, warna merah lah, hitam merah lah, tema etniklah, bollywood, tema padang pasir ...

Jadi Panitia Sains pun tidak mahu kalah...mesti bertema juga. Mesyuarat lain kali kita fikir tema lain pulak ya.

*hilangkan duka dengan bersuka*

~cikgunormah@klcitizen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. Salam...

    Aduh cikgu buat saya gelak jer...

    Satu minit sebelum masuk waktu maghrib pun dikira sebelum mahgrib :)

    ReplyDelete
  2. Cadangan tema : belang-belang @ pelangi.

    ReplyDelete
  3. Kalu nak dilayankan bab tema ni, memang letihhhh...

    Tempat keja lama saya dulu pun camtu, ada hari nya yang tema warna. Tak leh tahan nak ikut. Takkan nak beli baju baru kalu kita takda warna tema tu?

    Sudahnya, saya selalu jadi "lain dari yang lain". Macam orang degil tak ikut majoriti. Aduhhhh

    ReplyDelete
  4. he.. he.. he...

    Hari ni saya bermesyuarat dari pukul 9:00 pagi sampai 8:00 malam. Letih.... Ngalahkan perdana menteri Uganda.....

    ReplyDelete
  5. hehehe,
    sporting giler cikgu2 kat sekolah kak normah,
    kalau kat sekolah saya.. boleh jadi isu besar kalau tulis macam tuuu..

    hati orang kan.. macam2..

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi meninggalkan teguran membina, moga Allah sentiasa merahmati kita semua.